اخذ نمایندگی از موسسه زبان Accent Français در شهر مونپلیه

اخذ نمایندگی از موسسه زبان Accent Français در شهر مونپلیه

در چهارم مردادماه ۱۳۹۹،  موسسه آرتا دانش نمایندگی یکی از معتبرترین مراکز آموزش زبان فرانسه به نام “Accent Français ”   در شهر مونپلیه دریافت کرد. به انتخاب وزارت آموزش عالی و وزارت امور خارجه کشور فرانسه، این موسسه در سال‌های گذشته به‌عنوان بهترین مرکز آموزش زبان فرانسه و همچنین بهترین مرکز تربیت مدرس زبان فرانسوی ، اعلام شد و به همین منظور نیز نشان افتخاری دریافت کرد.



صفحه اختصاصی Accent Français

شهر مونپلیه صاحب قدیمی ترین دانشکده پزشکی دنیا با قدمتی بیشتر از ۱۰۰۰ سال است. این کلان‌شهر زیبا در ۱۰ کیلومتری دریای مدیترانه و بین مارسی و بارسلون واقع شده است. در سرتاسر شهر زیرساخت‌های کارآمدی نظیر : اتوبان‌های فراوان (A9  تا A75)، فرودگاه‌های بین‌المللی، بنادر ساحلی و دسترسی به یکی بزرگترین شبکه‌های تراموای جهان، فاصله بین شهرهای مختلف را برای شهروندانش کوتاه می‌کند. این شهر زیبا و تاریخی، با موزه‌ها و مرکز علمی معتبر، می‌تواند مقصدی مطمئن برای رشد و پیشرفت دانشجویان باشد.

بمنظور دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص دوره های زبان، مدت دوره و شهریه سالانه، خوابگاه ها و شرایط ورود به دانشگاهای مونپلیه با موسسه آرتا دانش تماس حاصل فرمایید.

  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Persian -> Persian… 
    • Create a new word list…
  • Copy
آرتا دانش بین المللی تنها نماینده رسمی Accent Français de Montpellier Institut در ایران






















دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Scroll to Top
اسکرول به بالا