مرکز بین المللی تحصیل زبان استراسبورگ ( سیل)

مرکز بین المللی تحصیل زبان استراسبورگ ( CIEL)



مرکز بین المللی تحصیل زبان استراسبورگ ( سیل)
Centre International d’Études de Langues de Strasbourg (CIEL)

موسسه زبان CIEL در استراسبورگ ، از سال ۱۹۷۶ پذیرای دانشجویان است. این دپارتمان اتاق بازرگانی استراسبورگ (CCI) به منظور پاسخ دادن به گسترش بین المللی شهر و کارخانه ها  و هم چنین برای  گسترش یادگیری زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی بنیان نهاده شد. موسسه سیل  که در قلب شهر واقع شده، در سپتامبر ۱۹۹۹ به اتاق بازرگانی استراسبورگ، مرکز دوره های اتاق بازرگانی و صنعت،  نقل مکان کرد. این مرکز ، دوره های متفاوت اتاق بازرگانی و صنعت آلزاس – اروپا را گرد هم می آورد. این مجموعه وسیع و راحت که مجهز به امکانات تکنیکی و استثنایی ست، ۹ دقیقه با تراموا تا مرکز این شهر تاریخی  و ۲۰ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

مدرک Qualité FLE

این لیبل کیفیت بالای خدمات را برای شما تضمین می کند ( پذیرش، ثبت نام، اسکان، محل کلاس ها) و همین طور آموزشی با کیفیت . دپارتمان فرانسه موسسه سیل در استراسبورگ، در سال ۲۰۱۵ برای ۴ سال دیگر-  مدرک معتبر Qualité FLE که توسط وزارت آموزش و پرورش ملی، وزارت آموزش عالی، تحقیقات و وزارت امورخارجه، وزارت فرهنگ و ارتباطات اعطا می شود- را تمدید کرد. موسسه سیل موفق به گرفتن هر سه ستاره را در تمامی زمینه های مورد ارزیابی شده است ( بالاترین سطح).

محل موسسه

در قلب اروپا، در شهری که زندگی درآن راحت است، در کمتر از ۶۰۰ کیلومتری شهرهای بزرگ اروپا!  استراسبورگ، شهر اروپایی تاثیر گذار، در منطقه آلزاس، در شرق فرانسه، نزدیک آلمان، سویس و لوکزامبورگ قرار گرفته است. این شهر یکی از زیباترین پایتخت‌های اروپایی، سرشار از تاریخ، لبریز از انرژی و جوانی‌ست. شهر دانشگاهی و بین المللی، شهر فرهنگ و فرهنگ‌ها، مرکز تجارت، این شهر مجهز به یک شبکه عالی ارتباطات به سمت شهرهای اصلی اروپایی مثل پاریس، برلین، آمستردام، پراگ، بروکسل، لوکزامبورگ، ژنو و …. است آن هم فقط با چند ساعت فاصله!

بر اساس نظرات شرکت کنندگان، استراسبورگ به عنوان شهری برای گذراندن دوره تحصیل ، فقط حسن و منفعت دارد. شهری مدرن با اندازه متوسط، از نظر فرهنگی بسیار فعال، جا افتادن در آن بسیار راحت است. شهر  غذاهای لذیذ با رستوران ها، کافه ها  و قنادی های متعدد، در این شهر هنر زندگی منطقه آلزاس را خواهید چشید. آلزاس به شما آثار تاریخی جذابی را نشان خواهد داد!

متد آموزشی و اساتید

تیم آموزشی موسسه سیل در استراسبورگ از ۱۲ استاد با تجربه در آموزش زبان فرانسه به بزرگسالان خارجی و با تحصیلات مرتبط در زمینه آموزش زبان، فونتیک ادبیات فرانسه و … تشکیل شده است که آموزش به زبان‌آموزان را برعهده می‌گیرند.

کلاس ها

این مرکز، کلاس های متنوعی را بر حسب نیاز زبان‌آموزان ارائه می دهد. کلاس های این مرکز، اساسا بین سطح A1.1 ( در تاریخ های خاص) و B2.2 برگزار می شود. در فصل تابستان، این موسسه می تواند کلاس های سطح C1 با تعداد حداقل ۶ نفر تشکیل دهد).

 

  • کلاس های فرانسه عمومی و فشرده: کلاس های روز، عصر، تابستانی، کلاس های خصوصی و کلاس های ویژه بر حسب تقاضا
  • کلاس های فرانسه تخصصی: فرانسه تخصصی دانشگاهی، فرانسه تخصصی حرفه ای
  • کلاس های فرانسه نوشتاری، تولید گفتار، مکالمه
  • کلاس های آمادگی آزمون های بین المللی
  • مجری رسمی برگزاری انواع آزمون TCF
  • دوره های ویژه تربیت مدرس فرانسه
اسکان

این مرکز، برای دانشجویانی که در کلاس‌های فرانسه ثبت‌نام می‌کنند، مسکن رزرو خواهد کرد: اتاق دانشجویی، سویت مستقل، اسکان در خانواده فرانسوی میزبان، رزیدانس های هتلی و …

Scroll to Top
اسکرول به بالا