مدارک ویزای تحصیلی فرانسه

مدارک ویزای تحصیلی فرانسه



برای دریافت ویزای تحصیلی کشور فرانسه چه با در دست داشتن پذیرش از کالج‌های زبان، چه پذیرش از دانشگاه جهت ورود به مقاطع مختلف تحصیلی، همواره باید مدارک خود را به زبان فرانسه ترجمه نمایید. جهت ترجمه‌ی مدارک نیاز است به دفاتر ترجمه‌ی رسمی مراجعه نمایید، همچنین در صورتی که اصل مدارک شما به زبان انگلیسی صادر شده باشند نیاز به ترجمه نخواهید داشت (به غیر از مدارک اصلی تحصیلی از جمله دانشنامه).

در این راستا می‌توانید قبل از اقدامات لازم با ما تماس گرفته و از مشاوره دقیق و تخصصی همکاران ما در رابطه با مدارک و الزامات ترجمه آن‌ها مطلع شوید. همکاران ما بنا به آشنایی کامل با مدارک و روند دریافت ویزای تحصیلی فرانسه با توجه به نوع هر مدرک، تاریخ اعتبار و صدور آن و نیازمندی ترجمه به تاییدات مورد نیاز اخذ ویزا، شما را به بهترین نحو راهنمایی می‌نمایند.

از جمله مدارک اولیه برای درخواست ویزای تحصیلی می‌توان به:

مدارک هویتی و تحصیلی اشاره نمود همانند پاسپورت، عکس، مدرک تحصیلی، ریزنمرات مربوطه و سایر گواهی‌های مؤثر در پرونده.

در مراحل انتهایی درخواست ویزا، مدارک دیگری نیز ارائه می‌گردد که میزان الزام و تاثیرگذاری هر کدام، نحوه صدور مدرک و محتویات متنی هر کدام، امری تخصصی بوده و باید به دقت بررسی و در نهایت به زبان انگلیسی یا فرانسوی (بسته به نوع مدرک و اصل آن) ارائه گردند.

از جمله این مدارک می‌توان به گواهی‌های شغلی، مدارک مالی شخص و ضامن مالی وی، تعهدنامه‌ی مربوطه و مدارک بانکی اشاره نمود. همکاران ما در موسسه‌ی آرتا دانش بین‌المللی همواره پاسخگوی شما جهت مشاوره در این امر می‌باشند. لازم به تاکید است که چون مدارک هرکس پیرو شرایط خود متقاضی متغیر است، لذا جهت تکمیل مدارک حتماً بهتر است با کارشناسان موسسه آرتا دانش بین‌المللی در زمینه مشورت کنید.

Scroll to Top
اسکرول به بالا