شرایط و مقررات فرم درخواست مشاوره

با استفاده از فرم درخواست مشاوره، شما می‌توانید وقت ملاقات حضوری با یکی از مشاوران آرتا را برای خود رزرو کنید. لطفا قوانین زیر را به دقت مطالعه نموده و سپس فرم رزرو را تکمیل نمایید.

خرید خدمات از آرتا دانش بین المللی بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۱ – تمامی اطلاعات کاربران آرتا که از طریق فرم درخواست وقت مشاوره دریافت میشود نزد آرتا محفوظ است. لازم به ذکر است که این اطلاعات شامل اطلاعات تماس کاربران و اطلاعات تحصیلی آنان است و دریافت این اطلاعات از جهت ارائه بهتر خدمات مشاوره است.

۲ – هزینه جلسه مشاوره حضوری ۸۰۰ هزار تومان است که با مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۹% مبلغ پرداختی توسط کاربران عدد ۸۷۲ هزار تومان خواهد بود.

۳ – جلسه مشاوره حضوری بعد از بررسی اطلاعات کاربر توسط مشاورین آرتا و برقراری تماس تلفنی در روز و ساعت مقرر شده توسط طرفین به مدت ۱ ساعت در دفتر آرتا دانش به صورت حضوری برگزار میشود. در این جلسه شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور فرانسه و همچنین هزینه ها و شرایط زندگی در این کشور را با مراجعین در میان خواهند گذاشت.

۴ – مراجعین موظف هستند قبل از بررسی و تکمیل فرم رزرو مشاوره از شرایط و قوانین مربوط به آرتا مطلع گردند که تمامی این اطلاعات در همین صفحه موجود است. بعد از تکمیل فرم و پرداخت هزینه در صورتی که مراجع کننده از تصمیم خود منصرف شده باشد به هیچ شکلی امکان عودت وجه وجود ندارد.

در صورتی که با شرایط و قوانین آرتا موافق هستید و قصد تکمیل فرم مشاوره را دارید روی دکمه زیر کلیک کنید

Scroll to Top
اسکرول به بالا