درباره آرتا دانش بین المللی

درباره آرتا دانش بین المللی

اعزام دانشجو به فرانسه و بلژیک با مجوز رسمی وزارت علوم

سال ١٣٨٣ در زندگى حرفه اى و فرهنگى ما سال مهمى بوده و هست. در همين سال يعنى ۱۷ سال پيش، تصميم گرفتيم فعاليت هاى خود را در قالب آرتا دانش بين المللى ادامه دهيم و به آن شاخ و برگ هايى بيفزاييم. پيروى قوانين وزارت علوم و فن آورى، ما بايد علاوه بر كشور فرانسه، كشور ديگرى را براى حوزه ى فعاليت هايمان انتخاب مى كرديم که کشور بلژیک به سبب تشابه زبان رسمی انتخاب شد.

روابط فرهنگى و آموزشى با فرانسه، در ايران، پيشينه اى درخشان دارد.علاقه ى ايرانيان و مخصوصا فرهيختگان به زبان فرانسوى، علوم طبيعى و بويژه علوم انسانى بر هيچ كس پوشيده نيست.

ما، بنيانگذاران و مسئولان آرتا دانش، كه خود دانش آموخته ى كشور فرانسه هستيم، بر آن باور بوده ايم كه بايد بر اساس دانش كارى و تجربيات خود، امكاناتى را در اختيار مخاطب دانشجوى خود جهت ادامه ى تحصيل در اين كشورها، قرار دهيم تا بتوانند به هدف خود نزديك تر شوند و كه ما توانسته باشيم در بازتاب دانش آورده ى ايشان در آينده ى نزديك به كشور عزيزمان ايران نقشى بازى كرده باشيم.

آرتا هر چند موسسه اى غير انتفاعى است، اما آنچه ارزش اين كار را براى ما بيشتر مى كند انتفاعى است كه حاصل جمع بردار انگيزه ى ما و مخاطب ارزشمند ماست

در راستاى خدمت به مردمان و آينده

دکتر ترانه وفاییدکتر بیژن میردامادی

Arta-Danesh-Internation

Arta-Danesh-Internation

Arta-Danesh-Internation

Arta-Danesh-Internation


قبلی
بعدی

Scroll to Top
اسکرول به بالا