آموزش زبان فرانسه در آراتا دانش بین المللی

تدریس خصوصی زبان فرانسه

مزایای کلاس خصوصی

  • تمرکز کامل بر زبان

تمامی وقت استاد در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان فرانسه به زبان آموز اختصاص داده می‌شود و استاد بهتر می‌تواند نکات دستور زبان ویژه فرانسه را که غالبا در کلاس‌های گروهی مورد اهمال قرار می‌گیرد، با زبان آموز مطرح کند. زبان آموز نیز می‌تواند تمام نکات گرامری یا واژگانی که در کلاس‌های گروهی متوجه نمی‌شود را در کلاس‌های خصوصی با استاد مطرح کند. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلاس‌های تدریس خصوصی زبان فرانسه است.

  • استفاده بهینه از زمان

میزان اتلاف زمان در کلاس‌های خصوصی بسیار کمتر از کلاس‌های گروهی ست چراکه تمام زمان مدرس تنها به یک فرد اختصاص داده می‌شود. این نکته برای زبان آموزان ضعیف بسیار حائز اهمیت است.

  • انعطاف پذیری استاد برای انتخاب روش

استاد می‌تواند با توجه به سطح زبان آموز و فارغ از چارت دگم موسسه، با آزادی بیشتری به زبان‌آموز بپردازد و روشی را انتخاب کند که با شرایط زبان‌آموز کاملا سازگار باشد.

  • انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی کلاس

زمان‌بندی کلاس‌های تدریس خصوصی زبان فرانسه کاملاً متغیر است و زبان‌آموز می‌تواند با هماهنگی با استاد، روزهای دلخواه را انتخاب کند. در کلاس‌های خصوصی این انعطاف پذیری وجود دارد که با توجه به محدودیت زمان زبان‌آموز، فراوانی کلاس در هفته بیشتر شود. این نکته برای شاغلین به ویژه کسانی که برای مصاحبه سفارت به منظور ادامه تحصیل یا کالج زبان آماده می شوند بسیار در خور توجه است.

  • زبان‌آموزی بدون ترس، خجالت یا استرس

پیش می آید که زبان‌آموزان از سوال پرسیدن، اشتباه کردن در کلاس بترسند در حالی که اشتباه کردن، امری کاملا طبیعی در فرایند یادگیری‌ست. این نکته به ویژه در کلاس‌های گروهی که سطح کلی کلاس قوی‌ست و چند زبان‌آموز متوسط نیز دارد بیشتر قابل رویت‌ست. در کلاس‌های خصوصی فرد می‌تواند بدون استرس و ترس از اشتباه، به راحتی سوالات خود را مطرح کند.

چرا زبان فرانسه را درآرتا دانش بیاموزیم؟

  • بهره مندی از تیم اساتید حرفه ای و مجرب
  • بهره مندی از اساتید متخصص در آموزش، اعزام دانشجو و آزمون های بین المللی فرانسه
  • برنامه ریزی دقیق برای کلاس های خصوصی،آزمون TCF و مصاحبه سفارت با توجه به سطح فرانسه داوطلب و روند پرونده در جریان در آرتا دانش



با توجه به تمامی این موارد و روند رو به رشد پرونده‌های کالج‌ زبان و دانشگاهی و از آنجا که دانستن زبان فرانسه یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌ها در میزان موفقیت پرونده است، ایده آموزش زبان فرانسه به دانشجویان تحت نظر متخصصین و اساتید آرتا دانش موجب می گردد تا زبان فرانسه دانشجویان بدون هیچ خللی به کمال مطلوب در سطح مورد نظر برسد. لذا بر آن شدیم تا با تحت‌نظر گرفتن پروسه آموزش زبان توسط تیم اساتید مجرب و حرفه‌ای آرتا دانش بیش از پیش درموفقیت دانشجویان سرمایه‌گذاری کنیم. به این ترتیب، هماهنگی و تعامل بین دو بخش آموزش و بخش اعزام دانشجو می تواند بهترین نتیجه را در کمترین زمان در بر داشته باشد.

Scroll to Top
اسکرول به بالا