L'Alliance Française de Nice

الیانس فرانسز نیس

Alliance Française de Nice

از زمان تاسیس موسسه الیانس فرانسز (۱۸۸۴) تاکنون، شهر نیس به عنوان پایتختی توریستی و بین‌المللی به شمار می‌رفته و الیانس فرانسز نیس هم با توجه به همین اهمیت تاریخی در چهارچوب الیانس فرانسز بزرگ، در نزدیکی خیابان مشهور پروموند دزآنگله، شکل گرفت. این شهر با آب‌وهوایی مدیترانه‌ای، انبوه هتل‌ها و ویلاهایی که برای بازدیدکنندگان خارجی ساخته شده‌اند و هم چنین کارناوال معروفش، فضایی مناسب برای یادگیری زبان در فضایی بین‌المللی‌ست. الیانس فرانسز نیس در قلب فرهنگ و آموزش در شهر نیس، با مرکز دانشگاهی مدیترانه‌ای و دانشگاه سوفیا آنتی پولیس نیس همکاری نزدیکی دارد. حامی این پیوندهای بین موسسه‌ای قوی، شهردار شهر نیس است که رییس افتخاری الیانس نیس هم می‌باشد. الیانس فرانسز در تمام جهان به کیفیت آموزشی و دوره‌های کاربردی و متنوعش مشهور بوده و الیانس فرانسز نیس با بهره‌مندی بالاترین کیفیت آموزشی، موفق به کسب درجه آموزشی Qualité FLE با سه ستاره (بهترین درجه) گردیده است که این مدرک توسط دولت فرانسه اهدا می‌شود. این موسسه هرساله بیش از ۱۷۰۰ دانشجو از ۹۰ ملیت مختلف جهان را گرد هم می‌آورد تا زبان فرانسه را در محیطی چند فرهنگی که امکان مبادله، احترام و همدلی را فراهم می‌سازد، فراگیرند. این مرکز، به زبان‌آموزان در حوزه‌های مختلفی خدمات‌رسانی می‌کند :

کلاس‌های زبان فرانسه عمومی

کلاس‌های زبان فرانسه عمومی از سطح ابتدایی تا پیشرفته (A1 تا C2) به صورت استاندارد و یا فشرده به زبان‌آموزان ارائه می‌شود. این موسسه برای افراد شاغل، کلاس‌های عصر برگزار می‌کند.

کلاس‌های آمادگی برای ورود به دوره‌های لیسانس و مستر

این مرکز زبان برای ورود به مقاطع لیسانس و ارشد رشته‌ اقتصاد، دوره‌های آمادگی برگزار می‌کند، این کلاس‌ها زبان‌آموزان را با واژگان و زبان تخصصی این رشته‌ آشنا می‌کند.

کلاس‌های تابستانی

کلاس‌های تابستانی این مرکز زبان هر ساله با محوریت‌ موضوعات مختلف و یادگیری زبان تخصصی رشته‌هایی نظیر مدیریت، اقتصاد و یا آموزش زبان، به زبان‌آموزان و مدرسان زبان، فرصت می‌دهد تا زبان حرفه‌ای‌شان را برای پیشرفت شغلی تکمیل کرده و آن را ارتقا ببخشند.

کارگاه‌های آموزشی

الیانس نیس، با برگزاری کارگاه‌های مختلفی نظیر : فرانسه حرفه‌ای، فونتیک، آموزش برای مدرسین زبان، فرانسه شفاهی و کتبی، و یا کارگاه‌های آشپزی، عطرسازی و … به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا علاوه بر یادگیری زبان به مهارت‌های خود بیافزایند و با فرهنگ فرانسوی بیشتر آشنا شوند.

کلاس‌های آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی زبان

هم چنین در این مرکز، کلاس‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی مثل ,TCF DILF, DELF, DALF  TEF برگزار می شود. الیانس فرانسز نیس مرکز رسمی برگزار کننده آزمون‌های  TCF, TCF ANF, DFP, TCF Québec است.

الیانس فرانسز نیس در آمار
  • ۹۰ درصد اساتید حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
  • ۸۰ درصد آنها کاملا دو زبانه هستند.
  • ۷۵ درصد اساتید این مرکز با تصحیح آزمون های TCF و DELF/DALF آشنایی کامل دارند.
  • ۹۰ درصد انها بیش از ۵ سال سابقه کاری دارند.
  • ۱۰۰ درصد آنها سابقه تدریس در خارج از فرانسه را دارند.
Scroll to Top
اسکرول به بالا