Alliance Strasbourg

الیانس فرانسز استراسبورگ

Alliance Française de Strasbourg

الیانس فرانسز استراسبورگ عضوی از خانواده بزرگ و پرآوازه الیانس فرانسز در دنیاست که در سال ۲۰۰۳ تاسیس گردیده است. در ژوئن ۲۰۱۹ استراسبورگ به عنوان جذاب‌ترین شهر فرانسه انتخاب شده است و الیانس فرانسز استراسبورگ که در چند قدمی کلیسای جامع واقع شده از این منظر در شرق فرانسه بی‌همتاست. این مرکز در مدت فعالیتش، پذیرای بیش از پنج‌هزار دانشجو از ۱۰۰ ملیت جهان بوده‌ است، این تنوع و مبادلات فرهنگی سبب گردیده تا این دانشجویان با ایده‌ها و فرهنگ‌ها و رویاهایشان، زبان‌آموزی به فعالیت شگرف و جذاب بدل شود.

این موسسه از سال ۲۰۰۸ تاکنون موفق به کسب مدرک Qualité FLE  گردیده است که بر کیفیت آموزشی این موسسه دلالت دارد و هر ماهه برگزارکننده دوره‌های متنوع زبان است :

کلاس‌های زبان فرانسه عمومی

کلاس‌های فشرده، خصوصی، مکالمه و …

کلاس‌های زبان فرانسه تخصصی

این دوره‌ها برای متقاضیان که می‌خواهند با واژگان تخصصی رشته خودشان یا رشته موردنظرشان در آینده آشنا شوند بسیار کارآمد خواهد بود. زبان فرانسه دیپلماسی و روابط بین‌الملل، زبان فرانسه در شرکت‌ها، زبان فرانسه اقتصادی، حقوقی، علمی و مهندسی، پزشکی و زبان فرانسه مرتبط با گردشگری، بخشی از خدمات الیانس استراسبورگ به زبان‌آموزان است.

کلاس‌های زبان فرانسه با موضوع مشخص (FOS)

این دوره‌ها برای افرادی که به کاربردی مشخص از زبان فرانسه احتیاج دارند بسیار مفید خواهد بود، برای مثال : فردی که توانسته است در محیط فرانسه‌زبان کار پیدا کند می‌توانند از آموزش‌های تخصصی این مرکز برای نحوه نوشتن ایمیل به زبان فرانسه، مدیریت و تشکیل جلسه به زبان فرانسه، لغات تخصصی که هنگام مذاکره کردن با کارفرما استفاده خواهد شد و .. بهره‌مند گردد.

این موسسه علاوه بر کلاس‌های فرانسه، الیانس شما را به بازدیدهای فرهنگی دعوت می‌کند و بر گشت‌و‌گذارهای فرهنگی به عنوان یک ابزار آموزشی تکیه دارد. بازدید های فرهنگی، تست غذاهای محلی، سوغاتی های بومی و حتی عجیب و غریب! بازدید از تآترها، کنسرت، اپرا، کاخ موسیقی، موزه، سینما، علاوه بر آموزش زبان، شما را با فرهنگ و سنت‌های منطقه آلزاس آشنا می‌کند. این مرکز همچنین به شما در پیدا کردن مسکن مناسب یاری می‌رساند.

زندگی در استراسبورگ، زندگی در قلب اروپاست. این پایتخت اروپایی با وجهه‌ای بین‌المللی‌ مرکز بسیاری از موسسات اروپایی به شمار می‌رود. این شهر تاریخی با قدمتی دوهزار ساله در میراث جهانی یونسکو ثبت گردیده است و با بهترین غذاهای محلی و تاکستان های مشهور پذیرای شماست!

Scroll to Top
اسکرول به بالا