ادامه تحصیل در فرانسه

اعزام دانشجو به فرانسه

چرا ما کشور فرانسه را به شما پیشنهاد می‌دهیم

  • بیش از دویست و پنجاه میلیون نفر در سراسر جهان به زبان فرانسه صحبت می‌کنند.

 

  • فرانسه همچنین صاحب متراکم­ترین شبکه جاده­ای دنیا و قطار سریع السیر TGV به مقصد شهرهای مهم فرانسوی و اروپایی مانند لندن، آمستردام، ژنو و غیره می­باشد. علاوه بر این حضور در قلب اروپا امکان سفر به ۲۲ کشور فضای شنگن را با دارا بودن تنها یک رواید واستفاده از یورو(واحد پول مشترک بین ۱۶ کشور)، فراهم می‌آورد.

 

  • هر ساله بیش از دویست و هفتاد و هشت هزار دانشجوی بین‌المللی جذب نظام آموزشی کشور فرانسه می‌شوند. این کشور به عنوان پنجمین قدرت اقتصادی در جهان،امروزه بعد از آمریکا و انگلیس در مقام سوم جهان را در جذب دانشجوی بین المللی را در اختیار دارد.

 

  • کیفیت بالای آموزش عالی در فرانسه در سراسر جهان شناخته شده است. موسسات آموزش عالی فرانسه،چه در رده‌بندی شانگهای و چه در رده‌بندی‌های فاینانشیال تایمز، تایمز یا یوروپین ریپورت آن سایسنس اند تکنالاجی وابسته به کمیسیون اروپایی، همواره در صف اول قرار دارند.

 

  • سرمایه گذاری سالانه فرانسه در حوزه آموزش بسیارعظیم است و بالغ بر بیست درصد کل بودجه کشور صرف آموزش عالی می‌شود.

 

  • مدرک های اعطا شده از سوی موسسات آموزشی فرانسه طبق استانداردهای اروپایی،  بر پایه نظام مشترک LMD (لیسانس، مستر، دکترا)، تنظیم می شوند. این مدرک ها به طور گسترده، در اکثر کشورهای جهان مورد قبول و معتبر می باشند.

 

  • زندگی در فرانسه به معنای بهره ­مندی از یکی از بهترین نظام­های بهداشتی می ­باشد که در رتبه­ بندی سازمان جهانی بهداشت حائز مقام نخست است. دانشجویان بین المللی به محض ثبت نام در دوره­های آموزش عالی به صورت الزامی از آن بهره‌مند می‌گردند.

 

  • دانشجویان در کشور فرانسه اجازه دارند به مدت بیست در هفته کار کنند و از این طریق هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

 

  • صندوق CAF در کشور فرانسه تا چهل درصد اجاره‌بها دانشجویان را بلاعوض به صاحب‌خانه پرداخت می‌کند که این کمک‌ هزینه از ماه دوم اسکان قابل درخواست است.

کدام مقطع

کدام زبان

سوالات متداول

img

در کدام مقاطع می‌توانم ادامه تحصیل بدهم؟

از سال ۱۹۹۸، یک سیستم اروپایی جامع سی و شش دولت بزرگ را تحت عنوان LMD (لیسانس –مستر – دکترا) دور هم گردآورد. این سیستم امکان جابه‌جایی دانشجویان، استادان و پژوهشگران در دانشگاهی‌های روپا فراهم می‌آورد و تبادل دانشجو و دانش در آن میسر می‌گردد. بنا بر LMD دوره لیسانس سه ساله، مستر دو ساله و دکترا بین سه تا پنج سال خواهد بود.

جزئیات بیشتر
img

برای ادامه تحصیل در فرانسه، چه زبانی لازم است؟

هم فرانسه هم انگلیسی!
ما شرایطی ویژه را برای شما فراهم کرده ایم که می توانید با انتخاب رشته و مقطع مورد نظر هم در دانشگاه های فرانسوی زبان و هم در دانشگاه های انگلیسی زبان ادامه تحصیل دهید.

جزئیات بیشتر
img

پاسخ سوالات شما اینجاست!

به واسطه‌ی سالها تجربه در زمینه‌ی فعالیت در اعزام دانشجویان عزیز به کشور فرانسه بخش مهمی از سوالات شما را از قبل می‌دانیم!

جزئیات بیشتر

مشاوره رایگان

متخصصان ما آماده هستند تمام سوالات شما را پاسخ دهند.

بهترین تصمیم را بگیرید!


تعیین وقت مشاوره رایگان

Scroll to Top
اسکرول به بالا