ادامه تحصیل پزشکان، داروسازان و دندانپزشکان در فرانسه

ادامه تحصیل پزشکان، داروسازان و دندانپزشکان در فرانسه

Médecine

چطور در کشور فرانسه در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی ادامه تحصیل دهیم؟

پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان عمومی فارغ التحصیل دانشگاه های ایران با فراگیری زبان فرانسه عمومی در ایران به مدت حداقل صد ساعت و دریافت پذیرش دوره ی بلند مدت زبان فرانسه از موسسات رسمی زبان در کشور فرانسه توسط موسسه ی آرتادانش ، میتوانند درخواست دریافت ویزای تحصیلی خود را به سفارت فرانسه در تهران ارائه دهند. در این راستا موسسه ی آرتا دانش با نظارت برتشکیل پرونده تحصیلی متقاضی، آن را روی سایت کامپوس فرانس تهران – بخش فرهنگی سفارت فرانسه – قرار داده و اقدام به دریافت وقت مصاحبه برای متقاضی و آماده کردن وی جهت موفقیت در مصاحبه می نماید.

درصورت موافقت سفارت فرانسه با صدور ویزای تحصیلی و اعزام به کشور فرانسه، زبان آموز می تواند در صورت تمایل و پیشرفت کافی زبان، در کلاس های آمادگی کنکور رزیدنتی دانشگاه های فرانسه Concours de l’Internat ثبت نام نماید و از مراجع علمی کنکور، کتابخانه و امکانات اینترنتی جهت آماده شدن و موفقیت در کنکور استفاده نماید.

با موفقیت در کنکور و ورود به مقطع تخصص، پزشک، دندانپزشک و داروساز خارجی علاوه بر بهره مندی از تمام مزایای دانشجویی و کمکهای دولتی دریافت می نماید.

در پایان دوره رزیدنسی، پزشک، دندانپزشک و داروساز خارجی، دانشنامه ی معتبر کشور فرانسه Diplôme d’Études de Spécialité را دریافت نموده و میتواند مستقیما” وارد رشته های مقطع فوق تخصص یا تکمیلی در دانشگاه های فرانسه شده یا طبق شرایط ملزم و پس از آزمون مربوطه بکار طبابت مشغول شود.

شرایط اصلی:

دارا بودن دانشنامه تخصص دریک رشته داخلی یا جراحی، دندانپزشکی و یا داروسازی

دارا بودن مدرک B2 زبان فرانسه

ارائه پرونده کامل تحصیلی، حرفه ای و علمی.

ارائه یک “پروپوزال” علمی Projet d’étude جامع در خصوص رشته فوق تخصص انتخابی

فاقد محدودیت سنی

نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟


تدریس خصوصی زبان


سطح بندی زبان فرانسه


نمایندگی‌ها

Scroll to Top
اسکرول به بالا