اخذ لیسانس در فرانسه

ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در فرانسه

Licence

چطور در کشور فرانسه لیسانس بگیرم؟

آن دسته از متقاضیانی که دارای دیپلم متوسطه و یا پیش ­دانشگاهی می باشند و قصد دارند جهت تحصیل در مقطع لیسانس در رشته­ های مختلف از دانشگاه­های فرانسه پذیرش دریافت کنند، لازم است پس از فراگیری زبان فرانسه در ایران در آزمون TCF-DAP که هر ساله توسط بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران برگزارمی شود ثبت نام کرده و شرکت نمایند. در صورت موفقیت در آزمون، پذیرش در رشته مورد نظر و در دانشگاه ­های انتخابی برایشان ارسال می­ گردد که با آن می توانند جهت تشکیل پرونده روادید دانشجویی اقدام نمایند.

چنانچه شما می‌خواهید در کشور فرانسه و در دانشگاه‌های رایگان این کشور تحصیل کنید، بسته به نوع رشته‌ای که می‌خواهید در دانشگاه ادامه تحصیل دهید می‌بایست به سطح زبان B2 و یا C1  برسید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش خصوصی زبان و مشاوره‌های رایگان موسسه آرتا دانش برای رسیدن به سطح مورد نظر برای ادامه تحصیل در فرانسه اینجا کلیک کنید

اگر زبان فرانسه نمی‌دانید یا آشنایی شما با این زبان در سطح مبتدی است، می‌توانید ابتدا با ورود به کالج‌های زبان، دانش زبانی خود را تکمیل کنید و پس از آن به دانشگاه وارد شوید. کشور فرانسه جزو معدود کشورهایی است که با ثبت‌نام در کالج‌های زبان برای دانشجویان، ویزای تحصیلی بلندمدت صادر کرده و زبان‌آموزان از تمامی مزایای ویزای دانشجویی بهره‌مند خواهند شد. در این خصوص می‌توانید از مشاوره‌های رایگان موسسه آرتا دانش بین‌المللی برای انتخاب مسیر مناسب خود استفاده کنید.

چنانچه می‌خواهید در مقطع لیسانس در کشور فرانسه اما به زبان انگلیسی تحصیل کنید. ما برای هر متقاضی مشاوره ویژه و خاص خودشان را خواهیم داشت. موسسات بی‌شمار و معتبری در سراسر فرانسه آموزش به زبان انگلیسی دارند. آرتا دانش می‌تواند به شما در زمینه اخذ پذیرش از این موسسات کمک کند. موسسه آرتا دانش بین‌المللی نمایندگی بعضی از این موسسات را دارد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟


تدریس خصوصی زبان


سطح بندی زبان فرانسه


نمایندگی‌ها

Scroll to Top
اسکرول به بالا