آرتا دانش بین المللی

دعوت موسسه آرتا دانش آقای داوید واندولد، ریاست آلیانس فرانسز نیس و آقای پروفسور کریستف شارلیه رئیس روابط بین المللی دانشگاه نیس

آرتا دانش بین المللی

دوستان عزیز و همکاران گرامی
همانگونه که از طریق اطلاعیه های قبلی موسسه آرتا دانش مطلع شدید، بنا به دعوت موسسه آرتا دانش آقای داوید واندولد، ریاست آلیانس فرانسز نیس و آقای پروفسور کریستف شارلیه، استاد اقتصاد و رئیس روابط بین المللی دانشگاه نیس از ۲۱ الی ۲۵ دیماه ۱۳۹۵ به تهران سفر کردند.

در طول این سفر، آقای واندولد با مدیران گروه های زبان فرانسه دانشگاه های الزهراء، تربیت مدرس و همچنین موسسه علوم و فنون کیش در خصوص برنامه های آموزشی و پذیریش دانشجویان زبان فرانسه برای شرکت در دوره های کوتاه و بلند مدت و سپس ادامه تحصیل در دانشگاه نیس دیدار و گفتگو کرد.

همچنین آقای پروفسور شارلیه در طول اقامت خود در دانشگاه های شهید بهشتی، تربیت مدرس در خصوص موضوع های مورد نظر سخنرانی کرده و با استادان دانشگاه های ایران و مدیران گروه مدیریت دانشگاه های فوق در خصوص برنامه های مشترک دانشگاهی و تبادل استاد و دانشجو مذاکرات سودمندی انجام داد.

هیئت فرانسوی طی ملاقات با رایزن فرهنگی و همکاریهای علمی سفارت فرانسه در ایران در خصوص مذاکرات انجام شده با استادان و دانشگاه های ایران بویژه در زمینه گسترش حضور و فعالیت از طریق نماینده خود در ایران موسسه آرتا دانش و تسهیل در زمینه اعزام دانشجویان ایرانی جهت شرکت در دوره کوتاه مدت و بلند مدت زبان و آمادگی آلیانس فرانسز نیس و همچنین امکان پذیریش دارندگان دیپلم متوسطه یا کارشناسی در دانشگاه نیس تاکید نمود.

موسسه آرتا دانش در آینده نزدیک توضیحات بیشتری را در مورد فعالیت های خود در زمینه برگزاری دوره های آمورشی کوتاه و بلند مدت در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. در زیر عکسهائی از این دیدار به نظر شما میرسد. موفق باشید.

 

دعوت موسسه آرتا دانش آقای داوید واندولد، ریاست آلیانس فرانسز نیس و آقای پروفسور کریستف شارلیه رئیس روابط بین المللی دانشگاه نیس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Scroll to Top
اسکرول به بالا