اطلاعیه موسسه آرتا دانش بین المللی در خصوص فعالیت های این مرکز در شرایط کرونا

اطلاعیه موسسه آرتا دانش بین المللی در خصوص فعالیت های این مرکز در شرایط کرونا

اطلاعیه شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹

 

 

آرتا دانش بین الملل

دوستان گرامی و متقاضیان محترم موسسه، در پی تماسهای مکرر با اینجانب و با سایرهمکاران موسسه، لازم دانستم موارد زیر را در خصوص فعالیت موسسه بعد از تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ به اطلاع برسانم :

۱- با توجه به وضعیت و بحران بهداشتی حاضر در کشورمان از یک طرف و تعطیلی موقت دانشگاه ها و مراکز آموزشی در کشور فرانسه تا تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین ۱۳۹۹) و به تعلیق درآمدن صدورروادید دانشجوئی، موسسه از پذیرفتن پرونده جدید اعزام دانشجو به کشور فرانسه تا اطلاع ثانوی معذور می باشد.

 

۲- موسسه همچنان و بطور کامل مسئول و متعهد در قبال پرونده‌هایی است که از پیش پذیرفته است. بدیهی است به محض عادی شدن وضعیت سلامت عمومی، و باز شدن مجدد مراکز آموزشی همکار در کشور فرانسه موسسه آرتا دانش به همان ترتیب مورد تعهد (اخذ پذیرش، رزرو مسکن، نظارت بر تشکیل پرونده تحصیلی، دریافت وقت مصاحبه سفارت و ارائه راهنمائی های لازم جهت مصاحبه کامپوس فرانس و …) انجام وظیفه خواهد کرد.

 

۳- یادآوری می نمایم که موسسه آرتا دانش بطورمرتب با مدیریت مراکز آموزشی همکار در فرانسه در شهرهای استراسبورگ، پاریس، روآن، بردو، لیون ونیس درارتباط بوده و اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام و برگزاری کلاسهای زبان فرانسه مجازی توسط این مراکز را دراختیار دانشجویان اعزام شده خود قرار میدهد. در این رابطه خواهشمندم کانال موسسه در واتس آپ را هر روز چک نموده تا از آخرین اخباردانشگاه های فرانسه مطلع شوید.

 

۴- لازم به ذکر است که آغاز مجدد فعالیت موسسه و پذیرش حضوری مراجعه کنندگان در دفتر موسسه موکول به اعلام نظر مقامات جمهوری اسلامی ایران در مورد تردد آزاد می باشد. در طول این مدت، همکاران موسسه فعالیت های عادی و پیگیری پرونده ها، پاسخ به سئوالات شما را در منزل انجام خواهند داد. در ضمن قویا” توصیه می نمایم که از فرصت استفاده کرده و فراگیری زبان فرانسه را با جدیت ادامه داده و به گوش دادن به برنامه های فرهنگی تلویزیون و یا رادیو فرانسه خود را برای موفقیت بیشتر آماده نمائید.

 

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و خانواده تان و تشکر از توجه شما.
دکتر میردامادی

 

 

اطلاعیه موسسه آرتا دانش بین المللی در خصوص فعالیت های این مرکز در شرایط کرونا
اطلاعیه موسسه آرتا دانش بین المللی در خصوص فعالیت های این مرکز در شرایط کرونا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Scroll to Top
اسکرول به بالا